onsdag den 29. februar 2012

Barselscafé

Alexander og jeg har i dag været på barslescafé på Gimle, sammen med Charlotte og hendes datter Alberte, som jeg har lært at kende gennem en mødregruppe på nettet.
Vi mødtes på stationen og fulgtes til Gimle.
Her fik vi brunch og efterfølgende var der et fordrag om slynger, vikler og mei tai - alt sammen bæredimser til at bære sit barn i (på maven, hoften og ryggen).
Et rigtig godt og informativt foredrag, hvor ejeren af slyngeskolen, Nadia fortalte om og viste alle bæredimser.
Jeg har selv en strækvikle, som jeg bruger rigtig meget til Alexander, denne kan dog kun bruges indtil han vejer 8-10kg, så jeg skal have fundet en efterfølger.
(Det skal dog ikke være Babybjörn - som er NO GO,da den ikke støtter barnet ordentligt - ups, sådan en havde vi lånt til Caroline da hun var lille :(    )
Ankommet på Gimle 

 Alexander klar til at blive pakket ud, så han kan få noget at spise

Barnevogns-parade udenfor Gimle - Alexander står nærmest døren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...