mandag den 6. februar 2012

En af de lækre (hurtige og nemme)

Caroline og jeg fik lige smidt en hindbærtærte sammen i fredags, så vi kunne få lidt "til kaffen".


Først røres dejen sammen. "Smage mor"

 Også på med de små røde. mmm Caroline skulle lige smage et par bær.
Woila... et stk. lækker, hurtig og nem hindbærtærte.. mmm.

Færdig kage på 35 min. Alt imens ham den lille sov i viklen på mors mave :)
Opskriften:
2 æg
160g. sukker
100g. hvedemel
200g. frosne hindbær (jeg bruger en pose ca. 300g)

tilbehør:
creme fraise og flødeskum

Sukker og æg piskes luftigt og melet vendes i.
Dejen hældes i en smurt tærteform.
Put de frosne hindbær ovenpå dejen.
Bages i ovnen v. 200 grader i 28-35 min.


(Kan ikke huske hvor jeg har opskriften fra).






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...