tirsdag den 21. februar 2012

Retro

Jeg er faldet over en rigtig fin blog, med de fedeste ting i retro-stof (se den her).
Da jeg så siden og de forskellige retro-stoffer (heddet det virkelig det i flertal??), kom jeg til at tænke på det lilla sengetøj med forskellig farvede blomster, som vi havde i det store skab da jeg var barn. Det var mit ynglings sengesæt en overgang - overvejde et kort øjeblik at ringe til mine forældre og høre om de stadig har det (hvilket jeg ikke tror de har, da de for et par år siden rydede og og smed ud af det gamle sengetøj).

Jeg faldt også for et par ting, som lige hoppede ned i "indkøbskurven" og hjem til mig ;o)


En pung til mig og to suttesnore til Alexander

3 kommentarer:

  1. Var det via mig du fandt disse ting? :o)))) Skønt :) De er så lækre :) overvejer også hagesmækkene, men man kan jo købe sig fattig over alt på nettet. har brugt alt for mange penge ;) Kram kram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så linket på din blog for noget tid siden og gemte det på computeren. Havde glemt alt om det indtil jeg rydede op i mine farvoritter :)
      Måtte begrænse mig - så det blev "kun" til de 3 ting ;)

      Slet
  2. Jeg har fået en blogaward og nu vil jeg også give dig en fordi jeg nyder din blog :)

    Se mere her: http://www.espersenbjerring.blogspot.com/2012/02/blogaward.html

    kram

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...