onsdag den 30. maj 2012

Tak for mad og velbekom,

nu er maven ikke tom.
Til aftensmad i går prøvede Alexander noget nyt. Han smagte lovemades gulerod/pastinakmos med havtorn.
Han så lidt skeptisk ud i starten, men det smagte herren for hele bøtten blev tømt.
Skønt at vide at vi har et alternativ til det hjemmelavede når vi skal nogen steder og skal have mad med til Alexander.
Når han bliver lidt ældre må vi afprøve nogle af de andre varianter.
Jeg har som altid, selv smagt på maden og som det eneste færdiglavet babymad jeg har smagt, var Lovemades noget jeg selv kunne lide og finde på at spise - skulle være meget desperat hvis jeg gav mine børn noget færdigmad jeg ikke selv ville spise.
Gulerod og pastinak mos med havtorn
Slut prut finale
Lidt skeptisk i starten...
Men efter et par mundfulde.. :o)

4 kommentarer:

  1. Det der Lovemade ser faktisk også meget mere lækkert ud, i forhold til dem på glas. Ved ikke om Lovemade e dyrere, men man skal vel også servere noget for barnet, som man selv ville spise. Personligt nægter jeg at give Oliver øllebrød, for det ligner virkelig noget andet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det syntes jeg også. Smagte det på baby- og småbørns messen i efteråret og det smagte godt.
      Lovemade har lige lavet en aftale med Kvickly og SuperBrugsen om at 4 af deres produkter er en fast del af sortimentet og de 4 koster nu 14.95 for 170ml, det samme som det meste færdigmad på glas (som jeg aldrig selv ville spise og servere for mine børn, har smagt det :S )
      Jeg havde svært ved at give Caroline havregrød i starten, da jeg ikke selv kan lide det, men det skulle prøves og hun elsker det til morgenmad (og spiser det stadigvæk de fleste morgner).

      Slet
  2. Må de få det mærke allerede nu? Troede de sku være ældre? :) Min veninde introducerede det for mig for 2 mdr siden da hendes datterr fik det, jeg er svært begejstret. Super alternativ når man er på farten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den hedder "fra 4 mdr", så det går jeg da stærkt ud fra. De har denne og en frugtgrød fra 4 mdr.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...